Friday, May 31, 2024

Atur Langkah.. Mulai!!

Lama betul semenjak kali terakhir aku menitipkan kenangan di blog ini. Banyak momen pahit manis dilalui dengan penuh kesyukuran kepadaNya. Berada dalam lingkungan keluarga SMK Tasek Utara memberi pelbagai dimensi dalam membentuk keupayaan diri memimpin sebuah organisasi.


Suka tidak suka, mahu tidak mahu aku akur melaksanakan amanah yang tergalas di pundak. Seronoknya dikelilingi insan-insan hebat di Tasek memang tidak aku nafikan. Komitmen yang diberi menyuntik semangat untuk aku kembali berkhidmat demi anak bangsa. Tanggung jawab yang diberi, cuba aku jayakan semampunya. Syukur ke hadrat Ilahi, di sini aku mengenal potensi diri. Walaupun ada masa kesabaran bagai tercabar, aku terus melangkah tenang dan sabar. Mungkin dek kerana usia mula menginjak, mungkin kerana pengalaman mengajar.. mungkin. 


Dikurniakan mentor yang sangat memahami dan penuh toleransi, aku anggap suatu rezeki yang wajib aku syukuri. Alhamdulillah.. terima kasih sayang kepada bos, ketua, sahabat, rakan, kakak dan saudaraku Puan Hjh Norazlinda kerana menjadi suri tauladan yang amat aku banggakan. Semoga Allah meluaskan rezeki dan memberi kesihatan yang baik serta kebahagiaan kehidupan dunia dan akhirat buatmu.. saya sayang Puan kerana Allah Taala ❤️






No comments: