Saturday, August 20, 2011

Cahaya Aidilfitri


Ramadhan semakin menjauh dan lambaian syawal kian kelihatan.. Sedar tak sedar Hari Raya semakin mendekat merapati kesibukan rutin yang aku lalui.. Tak sabar rasanya nak balik JB menemui emak dan family yg amat aku rindui. Nampak gayanya tahun ni aku beraya di JB dulu sebelum balik ke Seremban menyertai keluarga abg Sham meraikan Aidilfitri di sana. Di sebalik keseronokan meraikan lebaran bersama2 insan yang aku cintai.. kesedihan, kesayuan dan kesyahduan sesekali hadir menggigit tangkai hati. Meraikan Syawal tanpa arwah Abah & arwah Mie pada kali ni pastinya amat berbeza.. Tambahan pula aku dalam keadaan yang masih belum betul2 pulih. Meskipun lega sebaik diagnosis perubatan menyatakan bahawa aku akan kembali sihat dengan rehat secukupnya, perasaan tak selesa tetap ada. Apapun aku mendoakan mudah2an Aidilfitri kali ini memberikan sinar buat kami sekeluarga.. Selamat menyambut kedatangan Syawal buat semua. Selamat Hari Raya Aidilfitri & pohon kemaafan zahir batin buat semua yg mengenali diri ini..

No comments: