Wednesday, August 10, 2011

Happy Belated Birthday


Semenjak dah memulakan sesi persekolahan ni masa semakin mencemburui diriku. Kesuntukan masa semakin terasa apatah lagi sepanjang melalui bulan Ramadhan yang mulia ini.. Dalam kesibukan menghadapi hari2 mendatang yang penuh liku dan warna, kerinduanku kepada keluarga di JB tak pernah berkurangan. Apatah lagi bila terbayangkan wajah sayu emak yang amat2 aku kasihi dan rindui.. Mujurlah dengan adanya teknologi terkini kami dapat berhubung hampir setiap hari. Bertukar2 cerita dan menu juadah berbuka puasa setidak2nya dapat mengurangkan sedikit kerinduanku kepada bumi Darul Takzim yang terasa sungguh jauh aku tinggalkan.. Menjelang hari ketiga Ramadhan lalu, adikku Aiman dan anak saudaraku Adam Fahmy menyambut hari ulangtahun kelahiran mereka. Ini merupakan kali kedua aku tak dapat meraikannya bersama2 mereka.. Dari kejauhan aku mendoakan kesejahteraan, keceriaan dan kebahagiaan buat Aiman & Adam ~ insan2 yang amat aku sayangi. Salam penuh kerinduan buat adikku Aiman & anakanda Adam daripada Mak Ngah & Pak Ngah di Penang... Nanti raya kita jumpa noooo... I love u guys!!!

No comments: