Sunday, May 22, 2011

Cinta Tersimpul Rapi


Tanggal 30 April 2011 bersamaan hari Sabtu yang gemilang, tepat jam 11.30 pagi aku telah selamat dinikahkan dengan Abang Shamsul di kediaman ku kat Pulai Indah JB. Alhamdulillah.. majlis berjalan lancar dan tenang. Dengan sekali lafaz, aku kini telah bergelar seorang 'isteri' kepada lelaki yang aku cintai.. Di celah2 kesibukan menghadapi peperiksaan semester kedua, aku mencari ruang untuk bersama2 suami yang setia menemani aku menghuni Rumah Tamu UM selama seminggu sepanjang minggu kedua peperiksaan berlangsung. Terima kasih kepada Kak Aida yang banyak membantu aku menghadapi detik2 bergelar Ratu Sehari. Memang amat menyentuh perasaan akan kebaikan Kak Aida dan suaminya, Encik Halim yang membawa aku pulang ke JB dengan selamatnya sehari sebelum majlis berlangsung.


Alhamdulilllah, majlis berlangsung penuh meriah dengan kehadiran saudara mara, sahabat handai dan anak2 didik yang sama2 meraikan hari penuh sejarah yang terlakar dalam kamus hidupku. Jutaan terima kasih buat semua yg sudi menghadirkan diri dan mendoakan kebahagiaan kami sekeluarga. Mudah2an kebahagiaan dan kegembiraan mengiringi kehidupan kita dan redha Allah sentiasa memayungi kehidupan kita hingga ke hujung nyawa... InsyaAllah.. Shamsulizan 7376 ~ salam CINDU berpanjangan..

No comments: