Tuesday, January 14, 2014

Salam Pertemuan 2014

Lama sungguh aku tak menitipkan kabar di blog ni.. Banyak sebenarnya yang nak diceriterakan sejak 'kehilangan' aku dari alam maya lebih setahun lalu. Banyak yang dah dilalui.. banyak pahit manis kenangan yang terakam kemas dalam sanubari yang ingin sekali aku nukilkan.

Tapi tulah.. bila dah lama tak menulis, tak tau la aku nak start dari mana. Maka akhirnya terbungkamlah bicara bisu dan terkulai layu tanpa sempat di'publish' kat sini. Kehidupan mesti diteruskan biar banyak liku yang perlu ditempuhi dan banyak ranjau untuk dilangkahi. Kaki perlu melangkah dengan lebih gagah dan berani demi sebuah kejayaan yang bakal menanti. Yang pasti mulai sekarang aku akan cuba mencari masa yang lapang untuk meneruskan titipan di alam maya ini.. 

Selamat melayari tahun 2014 dengan penuh ketabahan. Selamat mendepani hari2 mendatang dan selamat bertemu kembali... ;)

No comments: