Friday, February 25, 2011

Nikon S250 Coolpix

Lama benor rasanya aku tak buat aktiviti kegemaranku nan satu tu - amek gambor. Semenjak lense kamera aku rosak (lense error) aku dah tak dapat meneruskan hobi mengisi masa terluang tu. Kalau tidak.. pantang ada momen2 yg menarik pasti aku takkan melepaskan peluang membidik lensa kamera merakamkannya sebagai kenangan.. Tanpa kamera, aku ibarat orang buta kehilangan tongkat. Tak syok! Ada xde pun aku lepaskan gian amek gambo gunakan henpon aku yg tak berapa canggih tu. Auranya lain.. bisanya tak sama.. Tak sabar rasanya nak balik JB utk aku hantor kamera kesayangan aku tu berjumpa 'doktor'nya. Biar diperiksa & diberikan perskripsi yg boleh menyembuhkan kecederaannya. Yang pastinya, poket aku la yg akan cedera pasni! Sayang benar aku dengan kamera digital tu ~ Nikon Coolpix S250 pemberian adikku, Mie sempena hari jadi aku hampir 2 tahun yg lalu. Kamera tu dah merakam banyak detik bersejarah dalam hidupku dan membantu aku menyelesaikan banyak assignments. Banyak jasanya pada aku tu! Sabarlah yea sayang.. minggu depan akan ku bawa dikau bertemu pakar mengubati sakitmu yg tak dapat ku ubati sendiri.. Pastu boleh la kita kembali ke arena fotografi bersama2.. Klik! Klik! Klik!

2 comments:

Kengkawan said...

samala kita
andak pun lens error
nikon mmg slalu gini kot

Izan Hasrin said...

yea ke andak? sayang la kamera tu. nnt ingat nak gi check la.. dah lama x snap2 gambo.. huhu