Sunday, August 4, 2024

Jangan Sedih Sayang

Esok merupakan hari terakhirku di bum Darul Takzim sebelum mengorak langkah ke Melaka Bandaraya Bersejarah melunasi tuntutan tugas menghadiri bengkel MPSM di sana. Usai program di Melaka, aku kembali mengurus hujung minggu bersama Ain dan Mak sebelum menyambung perjalanan ke IAB untuk mengikuti seminar pendidikan pula. Agak lama berkelana kali ini.. hampir 2 minggu aku meninggalkan sekolah. Perasaan agak berbaur juga almaklumlah aku tidak pernah berjauhan begini lama dengan puteri pujaan hatiku. 

Berkaca juga mata Ain bila ku khabarkan mummy ada tugasan di luar kawasan agak lama kali ini. Sepanjang malam semalam, tidurnya di atas lenganku dan enggan berenggang jauh. Apa agaknya perasaan kesayanganku ini.. sebak juga rasa hati bila ku tatap wajah mulus anakanda ku ini.. sabar ya sayang. Mummy pergi tak lama. Nanti mummy pulang kita cerita panjang-panjang.. sayang anakku nan seorang!! 

Sayangku Ain.. I love you wholeheartedly and no one can replace your place in my heart 🥰 my love will always be with you wherever you are 💋 Love you eternally, Mummy ❤️



No comments: