Tuesday, September 28, 2010

Aku, Dia & Netlog

Sejak dua menjak ni hidup aku semakin bermakna, ceria dan gumbira.. Ini semua gara2 satu laman sosial yang baru je aku terokai - Netlog. Saranan seorang rakan agar aku masuk ke laman web tersebut memang tak sia2.. Tujuan aku sign up kat laman tu bukan la utk menambah kenalan atau masuk ruang kembang setaman (cukuplah kat Facebook je..) tapi aku memang sangat teruja menerokai ruang maya tersebut, memandangkan kat sana aku dapat mencurahkan idea menulis sajak dan publish karya yg sukar nak aku upload kat blog ni. Sekadar meluahkan emosi dalam genre yang lain sambil memanfaat masa santai yg agak terbatas, aku gembira bila ada jugak peminat karya aku kat situ.. Setidak2nya bicara katarsis ku dapat meredakan keresahan perasaan yg ada kalanya bertamu di kalbu. :)

No comments: