Thursday, September 16, 2010

My Fruit Heart - Adam

Dah hampir 9 bulan aku pindah ke Pulai Indah semenjak Krismas tahun lepas. Sejak pindah kat sini belum sekalipun aku jejakkan kaki kat tasik (taman rekreasi) depan rumah aku ni.. Setiap hari aku boleh nampak ramai pengunjung datang tapi tak pernah pulak aku terpanggil utk menjengah kat tasik tu. Tapi entah kenapa, hari ni aku terasa ingin betul nak ke situ. Memandangkan cuaca hari ni panas terik, aku tangguhkan hasrat utk ke sana sampai ke petang. Bila agak2 dah teduh sket, akupun ke rumah Kak Gee - mandikan Adam dan mintak izin bawak Adam jalan2. Gembira betul Adam bila aku 'lepaskan' dia kat sana.. Nasib baik la org tak ramai hari ni. Mungkin sebab masing2 lom abis beraya lagi kot.. Hehe.. Happy betul tgk keletah anak saudaraku berumur 2 tahun tu berlari2 sambil beriya2 mintak aku amek gambo dia.. Nanti lain kali kita pegi lagi yea.. Cayang Adam! Muahhhh! :)

No comments: