Thursday, July 18, 2024

Hanya Aku Yang Tahu

Minggu ni diari amanah yang digalas, penuh dengan coretan berwarna warni. Pelbagai pengisian menambah indahnya nuansa kehidupan namun tak kurang juga dugaan yang perlu aku depani. Biasalah, adat hidup ada turun naik, maju mundur, tawa tangisnya..

Menariknya, biar hitam putih, biru merah, hijau kuning warna  kehidupan ini, segala kenangan yang ditelusuri setiap hari sentiasa mendewasakan pemikiran. Bertemu dan bertamu dalam manis ikhlasnya kehangatan persahabatan, membawa jutaan makna yang tiada taranya. Padaku, nilai kasih sayang tidak dapat diganti dengan apa juga tukaran. Indahnya persahabatan, murni luhurnya kasih sayang yang ditunjukkan, membekas utuh di lubuk hatiku yang paling dalam. 

Terima kasih sahabat taulan sudi singgah  di sisi, berkongsi secangkir keceriaan, mendinginkan maraknya obor keresahan dan menghidupkan derai tawa menghiburkan dengan lelucon kecindan yang spontan. Hati tak pernah menipu, jiwa tak pandai berdusta.. simpan yang manis di lipatan hati, sebagai memori indah kekal abadi.. Dan aku.. akan ku tatap setiap senyuman yang terlukis di wajah manis mesra kalian sepenuh kasih dan biarlah hati ku terus berbicara tanpa suara.. 🌹❤️

No comments: