Saturday, July 13, 2024

Masri Manis Merdeka


Lama jugak aku berfikir.. nak letak ke tak video ni kat sini? Memandangkan ni blog aku dan takde sape pun sebenarnya nak menjengah ke mari, sekadar aku syok sendiri je menulis melepaskan perasaan selain mewujudkan diari maya seorang Zahizan, aku tampal jelah rakaman Ckg Faoni (Onie) kat sini. Boleh la aku tengok balik kalau teringat kenangan lama di Tasek dulu. 

Persembahan ni dibuat sempena bulan kemerdekaan 2023, untuk membantu Cikgu Zuraidah (GKMP Sains Kemasyarakatan) memeriahkan majlis walaupun PA Sistem ke laut 😆. Rindunya setiap detik men'sumbangkan' suara dengan rakan-rakan guru yang sporting di kala stress melanda ~ Ckg Faoni, Cikgu Asyikin, Cikgu Juraida Eliza, Cikgu Azim.. belasah je apa-apa lagu janji kita happy 😂 Masa tu okaylah lagi.. aku PK Pentadbiran. Semenjak jadi Pengetua Medini, menyanyi, berpantun, bersajak, bersyair, bergurindam aku cuma buat dalam hati & dalam kereta jelah.. segan pulak hakak nak naik pentas 🤣 Tunggulah kalau dah ada keberanian atau perasaan perasanku datang semula 😅

No comments: